شایعات قدیم و جدید همه حاکی از آن است که گوگل و HTC در ادامه ی همکاری های بلند مدت خود نسخه های جدید نکسوس را با برند HTC و با نام های Marlin و Sailfish روانه بازار خواهند کرد. طبق دانسته هایمان مدل Sailfish نسخه کوچکتر بوده و جایگزین LG Nexus 5X خواهد بود و مدل Marlin نیز با صفحه نمایش بزرگتر جانشینی شایسته برای Huawei Nexus 6P خواهد بود.

اما جدید مشخصاتی از HTC Nexus Sailfish در پایگاه اطلاعات نرم افزار آنتوتو ثبت شده است که امکانات سخت افزاری این گوشی را بیش از پیش مشخص می سازد و احتمال عرضه هر دو مدل نکسوس امسال از سوی HTC را قوی تر می سازد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی با چیپست اسنپدراگون 820 با پردازنده ای چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی Aderno 530 دارای چهار گیگابایت فضای رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است و صفحه احتمالا 5 اینچی آن دارای رزولوشن FHD می باشد.

احتمال داده می شود این گوشی با سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی و یا به عبارت بهتر با سنسور 12.3 مگاپیکسلی که در نسخه های قبلی نیز حضور داشتند عرضه شود، البته این پیش بینی ها تنها در حد حدس و گمان است و شرایط تنها پس از تایید رسمی و رونمایی رسمی مشخص خواهد شد. از دیگر مواردی که در مورد Sailfish باید گفت عرضه آن با اندروید 7.0 نوقا می باشد.

]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: